مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-05-14بين الملل

رایزنی های وزیرخارجه پاکستان باهمتایان سعودی وافغانستانی درباره فلسطین


وزیر امور خارجه پاکستان در رایزنی های جداگانه با همتایان خود از عربستان، فلسطین و افغانستان، نگرانی عمیق اسلام آباد از حمله به مسجدالاقصی و نقض فاحش حقوق بشر علیه فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از منابع رسمی پاکستان، شاه محمود قریشی روز جمعه در گفت وگوی تلفنی با محمد حنیف اتمر ، فیصل بن فرحان آل سعود و ریاض المالکی به ترتیب وزیران خارجه افغانستان، عربستان و فلسطین درباره آخرین وضعیت فلسطین اشغالی پس از خشونت های ارتش رژیم اسراییل علیه ساکنان نوار غزه و حملات هوایی این رژیم تبادل نظر کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان نیز ساعاتی پیش با صدور بیانیه ای اعلام کرد: قریشی نگرانی عمیق دولت و مردم پاکستان نسبت به حملات شنیع ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و جان باختن ده ها شهروند فلسطینی را به همتایان خود مخابره کرد.

در این بیانیه آمده است: وی بر حمایت قاطع و مداوم پاکستان از فلسطین و حق مشروع آنان برای مقاومت تاکید و تداوم حملات هوایی اسراییل در نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان با استقبال از برنامه کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی برای برگزاری نشست فوری جهت بررسی اوضاع فلسطین افزود که اقدامات رژیم صهیونیستی مغایر با قوانین بین المللی و اصول بشردوستانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های وزیرخارجه پاکستان باهمتایان سعودی وافغانستانی درباره فلسطین

رایزنی های وزیرخارجه پاکستان باهمتایان سعودی وافغانستانی درباره فلسطین