مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-05-14اقتصادي

ضیافت همدلی شاهرودی ها ادامه دارد/ توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان


ضیافت همدلی شاهرودی ها همچنان ادامه دارد و باز هم دست در دست هم داده اند تا بتوانند با توزیع بسته های معیشتی مرهمی بر زخم های نیازمندان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، چندی است که ویروس منحوس کرونا مهمان ناخوانده مردم جهان ازجمله کشور ما و استان سمنان شده و به دنبال آن با تعطیلی برخی مشاغل و کسب و کارها، کسادی بازار و بیکار شدن برخی افراد سبب زیر فشار قرار گرفتن آنها و همچنین آسیب به خانواده های کم برخوردار شده است.

در همین راستا مردم مؤمن و همیشه در صحنه شهرستان شاهرود مانند همیشه و برای جبران بخشی از این خسارات به کمک افراد آسیب دیده از کرونا شتافتند و ثابت کردند و در هر شرایطی به فکر هم نوعان خود هستند؛ آنها به صف شده اند تا به هر شکل ممکن به نیازمندان کمک کنند.

بسیجیان و مردم شهرستان شاهرود با تهیه بسته های معیشتی، تأمین کالاهای جهیزیه، قربانی گوسفند، پخت نان، تهیه بسته های بهداشتی، دوخت لباس و ماسک، کمک های نقدی و .

سعی کردند تا هر چه در توان دارند در طبق اخلاص بگذارند و به دستگیری از نیازمندان بپردازند.

توزیع بیش از 400 بسته معیشتی به همت کارمندان  فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود در این راستا با اشاره به تهیه و توزیع بسته های معیشتی کارکنان بسیجی ادارات شهرستان شاهرود بین خانواده های کم برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضیافت همدلی شاهرودی ها ادامه دارد/ توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان

ضیافت همدلی شاهرودی ها ادامه دارد/ توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان