مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 14:502021-05-14دانش

فراخوان جذب واحدهای فناور در مراکز رشد فناوری دانشگاه ارومیه اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به استقبال گسترده شرکت ها و هسته های فناور از فرخوان اسفندماه سال 1399، مراکز رشد فناوری دانشگاه ارومیه قصد دارد ضمن افزایش ظرفیت پذیرش، - فراخوان جذب واحدهای فناور در مراکز رشد فناوری دانشگاه ارومیه در طلاعیه ای اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به استقبال گسترده شرکت ها و هسته های فناور از فرخوان اسفندماه سال 1399، مراکز رشد فناوری دانشگاه ارومیه قصد دارد ضمن افزایش ظرفیت پذیرش، در راستای شعار تولید، پشیبانی ها، مانع زدایی ها بار دیگر اقدام به فراخوان کند.

بر این اساس مرکز رشد جامع مشترک دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری آماده بهره برداری و حمایت از کسب و کار های نوپا و فناور با در اولویت قرار دادن اعضای جامعه دانشگاهی است؛ لذا از تمامی صاحبان ایده های فناورانه و تیم های کسب و کار دارای محصولات نوآورانه جهت عضویت در این مرکز و بهره گیری از حمایت های آن دعوت به عمل می آید.

بر این اساس حمایت های قابل ارائه مرکز به این شرح است، اعطای فضای دفتری و کارگاهی مجهز به زیرساخت ارتباطی و اینترنت، استفاده از تمامی مزایای قانون حمایتی پارک های علم و فناوری (اعم از معافیت¬های مالیاتی و حقوق گمرکی، تسهیلات مالی بدون بهره با دوره استراحت بیش از دوسال، مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جذب واحدهای فناور در مراکز رشد فناوری دانشگاه ارومیه اعلام شد

فراخوان جذب واحدهای فناور در مراکز رشد فناوری دانشگاه ارومیه اعلام شد