مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-05-14اقتصادي

شروع آبگیری سد عمارت طی ماه های آتی


استاندار اردبیل از شروع آبگیری سد عمارت طی ماه های آتی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل از شروع آبگیری سد عمارت طی ماه های آتی خبر داد.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در بازدید از سد عمارت با ابراز رضایت از میزان پیشرفت سد عمارت و فعالیت های در حال انجام در جبهه های کاری مختلف گفت: تکمیل سد مخزنی عمارت با حجم ذخیره 182 میلیون مترمکعب به عنوان یکی از بزرگترین طرح های آب کشور و استان اردبیل است.

وی افزود: با تکمیل این سد که تاکنون بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تملک اراضی داخل مخزن سد عمارت که 50 درصد آن تاکنون انجام شده و طبق برنامه ریزی مقرر است بقیه فعالیت ها و عملیات هم در ماه های آتی انجام گردد، آبگیری اولیه سد عمارت در ماه های آتی انجام می شود.

بهنام جو تصریح کرد: پیشرفت سد عمارت از سال 1393 که 25 درصد پیشرفت داشت با تخصیص اعتبارات مالی از صندوق ملی و فاینانس داخلی و همت تمامی مسئولان کشوری و استانی، هم اکنون به بیش از 95 درصد رسیده است و این نشان دهنده عزم دولت تدبیر و امید برای اتمام طرح های مختلف در سطح استان اردبیل است.

استاندار اردبیل با اشاره به تخصیص منابع مالی مناسب در یک سال اخیر به طرح های بخش آب استان، تصریح کرد: برای تمامی طرح های بخش آب استان از جمله شبکه های آبیاری و زهکشی خداآفرین، سبلان و گیوی و طرح های آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع آبگیری سد عمارت طی ماه های آتی

شروع آبگیری سد عمارت طی ماه های آتی