مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-05-14سياسي

هدف واحد نیروهای انقلاب جلوگیری از روی کار آمدن دولت سوم حسن روحانی است


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: هیچ اختلافی میان اضلاع سیاسی نیروهای انقلاب وجود ندارد و ما کماکان یک هدف واحد را دنبال می کنیم و آن چیزی جز جلوگیری از روی کار آمدن دولت سوم روحانی و این تفکر معیوب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی گفت وگویی ضمن اشاره به آغاز موتور تخریب و عملیات روانی طیف رقیب این شورا تاکید کرد: هیچ اختلافی در جریان نیروهای اختلاف وجود ندارد و لازم است تا نیروهای انقلاب نسبت به دام اختلاف افکنی هشیار باشند.

وی افزود: چند توییت یا کانال معلوم الحال نباید باعث شود تا 8سال مدیریت ضعیف و ناکارامد را ازیاد ببریم، برخی تلاش می کنند با حاشیه سازی متن را به کناری زده و اصل را به مباحث دم دستی یا سلیقه ای تبدیل کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در واکنش به اخبار کاندیداتوری لاریجانی و برخی یاران دیگر روحانی گفت: هیچ اختلافی میان اضلاع سیاسی نیروهای انقلاب وجود ندارد و ما کماکان یک هدف واحد را دنبال می کنیم و آن چیزی جز جلوگیری از روی کار آمدن دولت سوم روحانی و این تفکر معیوب نیست.

رسولی تصریح کرد: هرکسی بخواهد در این پازل جای روحانی تفکرش را ادامه دهد در کنارمردم، درمقابلش محکم خواهیم ایستاد و اجازه نمی دهیم بار دیگر با نمایش های سیاسی فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف واحد نیروهای انقلاب جلوگیری از روی کار آمدن دولت سوم حسن روحانی است

هدف واحد نیروهای انقلاب جلوگیری از روی کار آمدن دولت سوم حسن روحانی است