مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-14سياسي

محمدصادقی: دست دولت در جیب مردم است/ به تغییر نگرش و رفتار نسبت به مردم نیاز داریم


ما به تغییر نگرش و رفتار نسبت به مردم نیاز داریم؛ باید باور کنیم که مردم ولی نعمت ما هستند و فلسفه وجودی مسیولان خدمت به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، شاهین محمد صادقی عضو هیئت رییسه مجلس نهم عصر امروز پس از نام نویسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن اشاره مسئولیت های مختلف خود، اظهار داشت: افتخار دارم در دفاع از آب و خاک به عنوان سرباز کوچک برای وطنم و مردم و اسلام به میدان آمدم و به عنوان یک ایرانی به آب خاک و تاریخ این خطه کهن و پهناور می بالم و افتخار می کنم.

  وی افزود: تلاشم این بوده که زندگی ام را وقف وطن، انقلاب و مردم کنم.

امروز به عنوان داوطلب ریاست جمهوری در دوره سیزدهم با اطمینان به شما می گویم همچنان که وقتی پای دشمن به این آب و خاک باز شد به عنوان یک فرد 16 ساله به میدان رفتم  امروز هم برای آرمان ها و سربلندی مردم به میدان آمدم و امیدوارم خداوند به من توفیق دهد.

  رییس اسبق دانشگاه شهید بهشتی گفت: جامعه ما مثل بیماری است که دردهایی دارد و این جامعه با همه پیشرفت هایی که انقلاب داشته است با دستاوردهای علمی در رتبه 15 قرار دارد که معجزه است اما علی رغم این نمی توانیم از عملکرد دولت های جمهوری اسلامی دفاع کنیم امروز پیکره جامعه ناراحت و ناراضی از عملکردها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدصادقی: دست دولت در جیب مردم است/ به تغییر نگرش و رفتار نسبت به مردم نیاز داریم

محمدصادقی: دست دولت در جیب مردم است/ به تغییر نگرش و رفتار نسبت به مردم نیاز داریم