مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-14ورزشي

آل کثیر در دیدار با استقلال از چه چیزی می خواهد انتقام بگیرد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، درحالی که تنها 3 ساعت به بازی حساس پرسپولیس و النصر در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا مانده بود کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی غیرمنتظره 6 ماه عیسی آل کثیر ستاره این روزهای پرسپولیس را مرحوم کرد تا .

- هنوز هم کم نیستند هوادارانی از تیم پرسپولیس که کامنت های کاربران استقلالی را دلیل محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، درحالی که تنها 3 ساعت به بازی حساس پرسپولیس و النصر در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا مانده بود کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی غیرمنتظره 6 ماه عیسی آل کثیر ستاره این روزهای پرسپولیس را مرحوم کرد تا این بازیکن این بازی حساس نیمه نهایی و فینال را از دست بدهد.

این درحالی بود که هواداران استقلال و برخی از صفحات هوادارای این تیم با نوشتن کامنت در زیر صفحات رسمی کنفدراسیون آسیا در صفحات مجازی اعلام کردند که خوشحالی آل کثیر رفتاری نژادپرستانه و تمسخر مردم ازبکستان است! اتفاقی که واکنش پرسپولیسی ها را به دنبال داشت و هواداران قرمز در فضای مجازی با طرفداران آبی به جنگ کلامی پرداختند.

در این میان علی کریمی اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نسبت به این اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل کثیر در دیدار با استقلال از چه چیزی می خواهد انتقام بگیرد؟

آل کثیر در دیدار با استقلال از چه چیزی می خواهد انتقام بگیرد؟