مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-14سياسي

دعوت بیش از 1000 دانشجو از محسن رضایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری


هزار و 111 نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی سراسر کشور در بیانیه ای از محسن رضایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، هزار و صد و یازده نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی سراسر کشور در بیانیه ای از محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری سال 1400 دعوت کردند.

متن بیانیه این دانشجویان به شرح ذیل است:  ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم خدای متعال سرنوشت هیچ قومی (ملتی) را تغییر نمی دهد ، مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است ، تغییر دهند.

سوره مبارکه رعد آیه 11 جناب آقای دکتر محسن رضایی (دامت توفیقاته) سلام علیکم؛ هم اکنون که گام دوم انقلاب اسلامی در مقطعی حساس و تاریخی قرار دارد، ما دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی سراسر کشور ، بر آن هستیم تا پس از گذراندن تجربه ای تلخ از مدیریت ناکارآمد دولت های گذشته، مانع از انتخابی آزمون و خطا گونه شویم و نسبت به مشکلات و معضلات اصلی جامعه خصوصا فلاکت اقتصادی موجود در کشور اقدامی انقلابی و راهگشا را رقم بزنیم.

ما برای دفع خطری بزرگ و دامن گیر از ایران اسلامی و مردم عزیز آن از حضرتعالی که الحمدالله هم دانش اقتصادی کافی، هم عملکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت بیش از 1000 دانشجو از محسن رضایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

دعوت بیش از 1000 دانشجو از محسن رضایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری