مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-14سياسي

سخنگوی شورای نگهبان: امکان تمدید زمان ثبت نام به هیچ وجه وجود ندارد


با توجه به قانون، امکان تمدید زمان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به هیچ وجه وجود ندارد، لذا افرادی که ثبت نام می کنند حتماً باید مدارک مندرج در مصوبه شورای نگهبان را ارائه نمایند و الا بعد از آن دیگر شانسی برای بررسی صلاحیت شان وجود نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی، رییس پژوهشکده و سخنگوی شورای نگهبان در گفتگوی تلفنی با بخش خبری ساعت 14رادیو ایران با تبریک عید سعید فطر گفت: با توجه به مصوبه اخیر شورای نگهبان، ملاک شورای نگهبان برای ثبت نام همان شرایطی است که به وزارت کشور ابلاغ شده است و طبیعتاً شورای نگهبان صلاحیت کسانی را بررسی خواهد کرد که این مدارک را به فرم ثبت نامشان ضمیمه کرده باشند و کسانی که که این مدارک را نداشته باشند در مرحله بررسی صلاحیت ها قرار نخواهند گرفت.

کدخدایی در پاسخ به این سوال که اگر نامزدی شرایطی را که شورای نگهبان اعلام کرده، داشته باشد اما مدارکش مبتنی بر مدارک وزارت کشور باشد و زمان نام نویسی هم بگذرد آیا مشکلی برای نام نویسی این افراد پیش نمی آید؟ تأکید کرد: طبیعتاً با توجه به قانون، امکان تمدید زمان ثبت نام به هیچ وجه وجود ندارد و به دلیل ابلاغیه و اطلاعیه شورای نگهبان که بارها به این مسأله تأکید شده، افرادی که ثبت نام می کنند حتماً ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی شورای نگهبان: امکان تمدید زمان ثبت نام به هیچ وجه وجود ندارد

سخنگوی شورای نگهبان: امکان تمدید زمان ثبت نام به هیچ وجه وجود ندارد