مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-14سياسي

احیاء کارخانه تسنیم نوش نیر نیازمند توجه مسؤولان و دستگاه قضایی استان است


مسؤولان دستگاه های اجرایی و دستگاه قضایی استان در سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید اهتمام لازم برای احیای مجموعه تولیدی تسنیم نوش نیر داشته باشند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نیر با اشاره به ضرورت توجه مسؤولان به امر تولید در این شهرستان اظهار کرد: کارخانه تولید آب معدنی تسنیم نوش که با هزینه های چند ده میلیاردی ایجاد شده متاسفانه امروز با تعطیلی، عاملی برای بیکاری کارگران شده است.

وی افزود: مسؤولان دستگاه های اجرایی و دستگاه قضایی استان در سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید اهتمام لازم برای احیای این مجموعه تولیدی داشته باشند تا شاهد توسعه اقتصادی شهرستان و رفع بیکاری جوانان باشیم.

نیروی قدس عامل جلوگیری از دیپلماسی منفعلانه امام جمعه شهرستان نیر در ادامه با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: امروز حمایت جانیان رژیم سفاک صهیونیستی در جنایات روزهای اخیر در فلسطین اشغالی به روشنی ملموس است.

وی رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه را یادآور شد و افزود: جبهه مقاومت بین المللی امروز با محوریت نیروی قدس در منطقه تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء کارخانه تسنیم نوش نیر نیازمند توجه مسؤولان و دستگاه قضایی استان است

احیاء کارخانه تسنیم نوش نیر نیازمند توجه مسؤولان و دستگاه قضایی استان است