مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-14سياسي

صهیونیست ها در هیچ کجای دنیا در امان نخواهند بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی که از شبکه قزوین پخش می شود، اظهار کرد: عید از نظر لغوی از ریشه میعاد و بازگشت آمده است و عید وقتی به معنای بازگشت است این سؤال مطرح می شود که بازگشت به چه چیزی؟ پاسخ این است که عید بازگشت به فطرت انسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: وقتی به پایان ماه رمضان می رسیم فکر می کنیم درونمان با صفاست و فطرتمان پاک شده و به فطرت خود بازگشته ایم.

تفاوت عید فطر اختصاص به انسان و انسانیت دارد و آن انسانی که خدا او را به تقوا دعوت کرد و چنین انسانی خودش را با خدا هماهنگ می کند و تلاش می کند به اصالت های فطرت خود باز گردد تا در کشاکش دنیا گم نشود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: طبیعت انسان است که گرسنه و تشنه می شود که اینها نیازهای طبیعی ما هستند و ابزاری برای رسیدن به فطرت است و نباید آنها را هدف بدانیم.

دنیا مزرعه آخرت است و پلی است برای عبور به عالم ملکوت و عوالم بعد از دنیا و اگر همه سرمایه های خود را در دنیا بگذاریم، چیزی برای آخرت نداریم و عید فطر ما را آگاه می کند که امور فطری محور است و لازم است به دنیا به عنوان وسیله نگاه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها در هیچ کجای دنیا در امان نخواهند بود

صهیونیست ها در هیچ کجای دنیا در امان نخواهند بود