مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-14بين الملل

طولانی شدن مذاکرات وین نشانه چیست؟


مذاکرات وین در رسانه های مختلف دنیا همراه با بازتاب های زیادی بوده و علی رغم اختلافات موجود و زمان کم گفته می شود که دو کشور برای رسیدن به توافق عزمی جدی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ابوالفضل خدایی در خبرآنلاین نوشت: نمایندگان هیات های ایران، چین، روسیه و کشورهای اروپایی در همچنان در حال رایزنی در وین برای نهایی کردن توافق هستند.

اخباری در خصوص چگونگی لغو تحریم های ایران، پایبندی طرفین به برجام و از سرگیری تعهدات هنوز به طور مشخص و رسمی منتشر نشده است.

حسن روحانی رییس جمهوری ایران نیز پیش تر اعلام کرد که تحریم ها شکسته شده و تنها مذاکرات بر سر جزییات ادامه دارد.

از سوی دیگر مقامات اروپایی و آمریکایی نیز از پیشرفت در مذاکرات خبر می دهند و روند آن را امیدوارکننده ارزیابی می کنند؛ موضوعی که احتمال رسیدن به یک توافق را تا قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران قوت می بخشد.

همزمان رسانه های مطرح دنیا نیز این مذاکرات را زیر ذره بین قرار داده و با انتشار گزارش های مختلف به ارزیابی نتایج احتمالی آن می پردازند.

نیویورک تایمز در تشریح علت طولانی شدن مذاکرات نوشت: احیای توافق هسته ای با تمام نقص هایش به نظر انجام پذیر است و گفت وگوها با مقامات ایرانی، اروپایی و آمریکایی نیز گویای این است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی شدن مذاکرات وین نشانه چیست؟

طولانی شدن مذاکرات وین نشانه چیست؟