مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-14حوادث

گرفتار شدن 26 خودرو و موتورسیکلت در سیل رامه/ 50 نفر نجات یافتند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از گرفتار شدن هشت خودرو و 18 موتورسیکلت در سیل رامه آرادان خبر داد و گفت: در این عملیات 50 نفر نجات یافتند.

- ، ضمن بیان اینکه ساعت 18.

59 دقیقه روز پنج شنبه وقوع سیل شدید در منطقه رامه آرادان به جمعیت هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: سریعاً به واسطه دهیاران و عوامل محلی وضعیت وقوع سیل در منطقه موردبررسی قرار گرفت که جاده رامه از منطقه ترک در و باغستان و گراب و دارستان و در ادامه بالاتر از معدن محسنی در چند نقطه تا دویست متر بالاتر از پل فلزی به زیر سیل رفته و مسدود شده است.

وی بابیان اینکه تعداد حدود هشت خودرو و 18 عدد موتورسیکلت در یک کیلومتر بالاتر از معدن محسنی در منطقه ای به طول دو کیلومتر محصور و گرفتارشده بودند، افزود: یک راکب موتورسیکلت در منطقه ترک در براثر وقوع حادثه دچار مصدومیت شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه بلافاصله هماهنگی لازم با فرماندار و معاون ایشان و همچنین اداره راه و ترابری برای بازگشایی مسیر انجام شد، ابراز داشت: با هماهنگی عوامل محلی روستای رامه بالا برای رسیدن به راکب موتورسیکلت حادثه دیده و انتقال ایشان به روستای رامه پایین و انجام اقدامات اولیه درمانی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتار شدن 26 خودرو و موتورسیکلت در سیل رامه/ 50 نفر نجات یافتند

گرفتار شدن 26 خودرو و موتورسیکلت در سیل رامه/ 50 نفر نجات یافتند