مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-14سياسي

نقش مهم انقلاب اسلامی در بیداری کشورها


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در بیدار کردن کشورهای اسلامی اثرگذار بوده است، گفت: روحیه مقاومت و ایستادگی در جوانان کشورهای مظلوم بیدار شده است.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در بیدار کردن کشورهای اسلامی اثرگذار بوده است، گفت: روحیه مقاومت و ایستادگی در جوانان کشورهای مظلوم بیدار شده است.

آیت الله محمدرضا ناصری در پیام جمعه این هفته با اشاره به پایان ایام ماه رمضان و بهره مندی از نعمات الهی اظهار کرد: امیدوارم خداوند متعال در عید بزرگ مسلمانان، عیدی بزرگ که همان تعجیل امام زمان(عج) است را به همه ما هدیه دهد.

وی با اشاره به اینکه حاصل ماه رمضان، رسیدن به تقواست، افزود: به تقوا رسیدن زحمت دارد و نیاز به صبر و مقاومت دارد و در قرآن هر چه می نگریم، منشأ و مبدأ هر امری از رشد و کمال، تشخیص حق و باطل تا کسب عنایت و رضایت خدا، تقواست.

ناصری بیان کرد: دوری کردن از گناه و نافرمانی خدا بهترین تقواست و انسانی که بنای کار خود را بر این بگذارد که زندگی خود را در مسیر رضای خداوند متعال قرار دهد، در مسیر تقوا گرفته است.

امام جمعه یزد عنوان کرد: اگر آراسته به تقوا باشید، خداوند متعال همه خوبی ها از علم تا روزی زیاد، تشخیص حق از باط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم انقلاب اسلامی در بیداری کشورها

نقش مهم انقلاب اسلامی در بیداری کشورها