مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-14حوادث

سیل شدید در مناطق روستایی آرادان/ 50 نفر در سیلاب گرفتار شدند


بر اثر وقوع سیل شدید در مناطق روستایی آرادان، 50 نفر در سیلاب گرفتار شدند که نیروهای جمعیت هلال احمر به آنها خدمت رسانی کردند.

- سعید مجیدی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آرادان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آرادان اظهار کرد: در ساعت 19 روز پنج شنبه حسب گزارش های مردمی مبنی بر وقوع سیل شدید در منطقه رامه، سریعاً به واسطه دهیاران و عوامل محلی وضعیت وقوع سیل در منطقه بررسی شد.

او گفت: جاده رامه از منطقه ترک در و باغستان، گراب و دارستان و در ادامه بالاتر از معدن محسنی در چند نقطه تا 200 متر بالاتر از پل فلزی زیر سیل رفته و مسدود شده بود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آرادان گفت: حدود هشت دستگاه خودرو و 18 دستگاه موتورسیکلت در یک کیلومتر بالاتر از معدن محسنی در منطقه ای به طول دو کیلومتر محصور و گرفتار شده بودند.

مجیدی بیان کرد: یک نفر راکب موتورسیکلت در منطقه ترک در بر اثر وقوع حادثه دچار مصدومیت شده بود که با توجه به موارد فوق، اقدامات متفاوتی صورت پذیرفت.

او ادامه داد: هماهنگی با فرماندار، معاون فرماندار، اداره راه و ترابری برای بازگشایی مسیر و آماده باش کامل به تیم های عملیاتی هلال احمر انجام شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آرادان اضافه کرد: هماهنگی با عوامل محلی روستای رامه بالا برای رسیدن به راکب موتورسیکلت حادثه دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل شدید در مناطق روستایی آرادان/ 50 نفر در سیلاب گرفتار شدند

سیل شدید در مناطق روستایی آرادان/ 50 نفر در سیلاب گرفتار شدند