مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-14سياسي

کشورهای اروپایی و آمریکایی قابل اعتماد نیستند


امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کشورهای اروپایی و آمریکایی، گفت: این کشورها قابل اعتماد نیستند، منظور غرض ورزی نیست، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کشورهای اروپایی و آمریکایی، گفت: این کشورها قابل اعتماد نیستند، منظور غرض ورزی نیست، بلکه تجربه ثابت کرده است که این کشورها می خواهند هم چون دوران طاغوت از ایران بهره ببرند.

حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی 24 اردیبهشت ماه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد در خصوص سیاست خارجه ایران، اظهار کرد: کشورهای خارجی برای رسیدن به منافع خود دست به ظلم و جنایات متعدد می زنند که برخی فریب ظاهر آن ها را خورده و این کشورها را متمدن تعبیر می کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کشورهای اروپایی و آمریکایی، تاکید کرد: این کشورها قابل اعتماد نیستند، منظور غرض ورزی نیست، بلکه تجربه ثابت کرده است که این کشورها می خواهند همچون دوران طاغوت از ایران بهره ببرند، بنابراین ملت ایران نباید فریب آن ها را بخورند.

وی ادامه داد: ما از سیاست های رهبری پشتیبانی می کنیم، یعنی آنچه ایشان به عنوان مطالب راهبردی، نصیحت گونه و خیرخواهی بیان می کنند، از افرادی که در جامعه مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای اروپایی و آمریکایی قابل اعتماد نیستند

کشورهای اروپایی و آمریکایی قابل اعتماد نیستند