مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-14سياسي

مذاکره کنندگان وین مراقب شیطنت های آمریکا باشند


خطیب نماز جمعه فارسان با اشاره به اینکه مذاکره کنندگان باید به شدت مراقب شیطنت های آمریکا باشند، گفت: هدف اصلی آمریکا از اصرار بر باقی ماندن برخی تحریم ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام محسن ملک پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه فارسان با اشاره به اینکه مذاکره کنندگان باید به شدت مراقب شیطنت های آمریکا باشند، گفت: هدف اصلی آمریکا از اصرار بر باقی ماندن برخی تحریم ها، جهت اجبار به مذاکره در محورهایی مانند حقوق بشر و تروریسم و قدرت موشکی ایران است.

  خطیب جمعه فارسان با بیان اینکه این روزها خبرهای مختلفی مبنی بر این که ایران و آمریکا در آستانه توافق هستند به گوش می رسد، ادامه داد: این که ایران، آمریکا را به مذاکرات راه نداده است، امری غرورانگیز است که نباید آن را دست کم گرفت.

وی افزود: مهم ترین مسأله این است که ایران بر لغو کلیه تحریم های پس از برجام تأکید دارد، حال آن که آمریکا صرفاً تحریم های متن برجام و برخی تحریم های دوره ترامپ را مد نظر دارد و لزوماً آن ها را لغو نمی کند، بلکه بعضاً به تعلیق آن ها اشاره می کند.

ملک پور در ادامه با اشاره به تفکر و نگرش گروهک های تندرو یهودی مبتنی بر  تخریب کامل مسجدالاقصی و ساخت معبد کذایی یهود بر روی خرابه های آن، اضافه کرد: دولت صهیونیست در پشت صحنه این اقدامات چند ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره کنندگان وین مراقب شیطنت های آمریکا باشند

مذاکره کنندگان وین مراقب شیطنت های آمریکا باشند