مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-14سياسي

اولویت اول در انتخابات مشارکت حداکثری است


خطیب جمعه سلطانیه با بیان اینکه اولویت اول در انتخابات مشارکت حداکثری است و مشارکت حداکثری هم تکلیف شرعی و ملی، هم مطالبه مقام معظم رهبری و هم وصیت شهداست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نماز جمعه سلطانیه بعد از تعطیلی 6 هفته ای بخاطر مقابله با بیماری کرونا، امروز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه اقامه شد.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب امام جمعه سلطانیه در خطبه های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: برترین درجه ایمان این است که بدانی هر جا که هستی خدا با توست.

وی به مسائل انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی پرداخت و با اشاره به شرایط ثبت نام کنندگان و وظائف انتخاب کنندگان افزود: کسانی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می شوند باید معتقد به نظام اسلامی، قانون اساسی، اعتقاد توأمان به جمهوریت و اسلامیت و معتقد به ولایت فقیه باشند.

امام جمعه سلطانیه با تاسف انگیز خواندن ثبت نام افرادی که شرایط ابتدایی ریاست جمهوری را ندارند، این نابسامانی را نتیجه عدم همراهی مجریان انتخابات با ناظرین آن دانست و با تصریح به اینکه شورای نگهبان به عنوان مُفَسِّر قانون اساسی معیارهایی برای کاندیداهای ریاست جمهوری تفسیر کرده بوده و عده ای فکر کردند که مصوبه است، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اول در انتخابات مشارکت حداکثری است

اولویت اول در انتخابات مشارکت حداکثری است