مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-14بين الملل

زخمی شدن ده ها فلسطینی در درگیری ها با ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری


در پی درگیری هایی که با ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته در اقصی نقاط کرانه باختری به وقوع پیوسته است، ده ها شهروند فلسطینی به ضرب گلوله جنگی و پلاستیکی و استنشاق گاز اشک آور آسیب دیدند.

- در پی درگیری هایی که با ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته در اقصی نقاط کرانه باختری به وقوع پیوسته است، ده ها شهروند فلسطینی به ضرب گلوله جنگی و پلاستیکی و استنشاق گاز اشک آور آسیب دیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، درگیری های امروز در روستای النبی صالح در غرب رام الله به وقوع پیوست.

در همین حال، فراخوان هایی برای تظاهرات بعد از نماز جمعه در تمامی شهرهای کرانه باختری مطرح است.

درگیری ها به آسیب دیدن ده ها تن به ضرب گلوله و استنشاق گاز اشک آور توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در روستای النبی صالح انجامید.

همچنین، پس از آنکه نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی گاز اشک آور را طی درگیری ها در ورودی شمالی شهر البیره شلیک کردند، ده ها جوان طی بامداد امروز (جمعه) دچار حالت خفگی شدند.

در نابلس نیز دو شهروند بر اثر اصابت گلوله جنگی و چند تن دیگر بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی و ده ها تن بر اثر استنشاق گاز اشک آور طی درگیری ها میان جوانان و ارتش رژیم صهیونیستی در ایست نظامی حواره در جنوب نابلس آسیب دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن ده ها فلسطینی در درگیری ها با ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

زخمی شدن ده ها فلسطینی در درگیری ها با ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری