مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-14فرهنگي

رقابت فیلم فرهاد ورهرام در مسکو


 فیلم سینمایی «عروسی پسر زینت» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد ورهرام در بخش «رقابتی اصلی» نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «انسان شناسی بصری» مسکو در کشور روسیه به نمایش در می آید.

-  فیلم سینمایی عروسی پسر زینت به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد ورهرام در بخش رقابتی اصلی نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم انسان شناسی بصری مسکو در کشور روسیه به نمایش در می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند عروسی پسر زینت به کارگردانی، تهیه کنندگی، پژوهشگری و نویسندگی فرهاد ورهرام مستندساز ، در جدیدترین حضور بین المللی خود به نمایندگی از سینمای ایران، در بخش رقابتی اصلی نهمین جشنواره بین المللی فیلم انسان شناسی بصری مسکو در ساعت 19 امروز جمعه 24 اردیبهشت ماه (14 می 2021) در گالری ترتیاکف در کشور روسیه به نمایش گذاشته می شود.

پخش بین المللی این مستند، بر عهده شرکت بین المللی پخش هنر هفتم با مدیریت علیرضا شاهرخی است.

این جشنواره، توسط مجمع بین المللی انسان شناسی بصری مسکو، با همکاری دانشگاه دولتی لومونوسف مسکو، انستیتوی مردم شناسی و آکادمی علوم روسیه و همچنین با نمایش آثار شاخصی از فرهنگ مردم اقصی نقاط دنیا از ساخته های کارگردانان کشورهای مختلف جهان، در بخش های مختلف رقابتی و غیررقابتی از جمله؛ بخش رقابتی اصلی ، بخش رقابتی فیلم های اول ، بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت فیلم فرهاد ورهرام در مسکو

رقابت فیلم فرهاد ورهرام در مسکو