مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-14سياسي

ادعای وزیر خارجه کانادا علیه ایران


وزیر خارجه کانادا مدعی شد که رفتار ایران در 15 ماه اخیر از زمان حادثه هواپیمای اوکراینی غیرمنصفانه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، به نقل از رویترز، مارک گارنو، وزیر خارجه کانادا روز پنج شنبه خطاب به کمیته ای از قانون گذاران که در حال بررسی حادثه هواپیمای اوکراینی هستند، گفت: رفتار دولت ایران در 15 ماه اخیر غیرمنصفانه بوده است و این مسئله را تا پاسخگو کردن آن ها پیگیری خواهیم کرد.

پیش از این نیز کانادا ادعاهایی را در رابطه با ایران و عملکرد آن در قبال سقوط هواپیمای اوکراینی مطرح کرده بود که سعید خطیب زاده ، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با رد آن ها تاکید کرد: ما از کانادا می خواهیم که با شایعه پراکنی ها، باعث نشوند که هر روز بار دیگری بر غم و اندوه خانواده های داغدار اضافه گردد.

وی افزود: به دولت کانادا توصیه می کنیم به جای جنجال های بی نتیجه خود حرفه ای رفتار کرده و اگر نظری دارد در قالب گزارش تخصصی سانحه ارائه نماید.

خطیب زاده عنوان کرد: یکبار دیگر مجددا تاکید می کنیم که دولت جمهوری اسلامی ایران به تعهدات بین المللی خود و حقوق خانواده هایی که عزیزان خود را از دست داده اند و اکثریت بالایی از آنان هم شهروند ایرانی هستند، پایبند است و قدم به قدم در حال اجرای تعهدات بین المللی و الزامات قانونی خود طبق قوانین داخلی و بین المللی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای وزیر خارجه کانادا علیه ایران

ادعای وزیر خارجه کانادا علیه ایران