مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-14سياسي

تأیید صلاحیت داوطلبان و هزینه هایی که می تواند در بر داشته باشد


عضو هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی فارس گفت: مواظب باشیم کسانی از فیلتر های نظارتی عبور نکنند که تایید صلاحیت آنها، هزینه های جبران ناپذیری را به نظام تحمیل کند.

- سپهر قاسمی در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز از همه کسانی که با احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت خویش و اداره امور شهرها و با شناخت دقیق از اوضاع کنونی برای عضویت در شوراهای شهرهای استان ثبت نام کردند، تشکر کرد و اظهار داشت: حضور و مشارکت نامزدها در گروه ها و اقشار مختلف مردم  زمینه ساز یک مشارکت خوب و به لطف خدا یک رقابت جدی خواهد شد.

وی افزود: در این فضای رقابتی در مقوله حفظ ارزش های دینی، کاندیداها به جای بیان نقطه ضعف رقبا باید داشته ها و توانمندی های خود را بیان کنند  چرا که این امر موجب می شود از انصاف دور شویم و بر همین اساس برای اثبات خود، دیگران را تخریب کنیم و با این حرکت موجب طمع دشمنان نسبت به انتخابات  شده به علاوه سبب بدبینی و تردید مردم نسبت به انتخابات می شویم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز ادامه داد: پس در جامعه اسلامی که دارای خطوط قرمز ویژه ای است، تایید یا عدم تایید صلاحیت کاندیداها  منجر به انزجار مردم نمی شود، زیرا مردم هدفی بزرگ دارند که این هدف در قالب فرد خلاصه نمی شود‍ و هدف ارجح تر که سربلندی جامعه اسلامی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت داوطلبان و هزینه هایی که می تواند در بر داشته باشد

تأیید صلاحیت داوطلبان و هزینه هایی که می تواند در بر داشته باشد