مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-14سياسي

رد صلاحیت شدگان از سوی هیأت عالی نظارت 4 روز فرصت اعتراض دارند


دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: افرادی که صلاحیت آنها توسط هیات عالی نظارت بر انتخابات استان تایید نشده است می توانند شکایت و اعتراض خود را طی چهار روز اعلام کنند.

- محمدرضا محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: افرادی که صلاحیت آنها توسط هیات عالی نظارت بر انتخابات استان تایید نشده است می توانند شکایت و اعتراض خود را به مدت چهار روز اعلام کنند.

دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان تصریح کرد: رد صلاحیت شدگان از روز شنبه 25 اردیبهشت ماه تا 28 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز فرصت دارند که اعتراض خود را به دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان مستقر در استانداری طبقه همکف تحویل دهند.

وی یادآور شد: داوطلبان معترض به رد صلاحیت، باید دفاعیات خود را بر اساس مواردی که به آنها اعلام شده است تنظیم کنند و در موعد مقرر تحویل دبیرخانه هیات عالی نظارت استان دهند چراکه با اتمام این مهلت، هیچ اعتراضی قابل بررسی نیست.

محمدی افزود: اعتراض به رد صلاحیت انتخابات شوراها شامل شهرهای زیر200 هزار نفر و بالای 200 هزار نفر می شود.

گفتنی است، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت شدگان از سوی هیأت عالی نظارت 4 روز فرصت اعتراض دارند

رد صلاحیت شدگان از سوی هیأت عالی نظارت 4 روز فرصت اعتراض دارند