مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-14ورزشي

درخواست سازمان ورزش شهرداری برای واکسیناسیون مربیان ورزشی


مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: از دولت تقاضا داریم همانند واکسیناسیون دیگر ورزشکاران کشور، واکسیناسیون مربیان ورزشی را نیز در اولویت قرار دهد.

- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: از دولت تقاضا داریم همانند واکسیناسیون دیگر ورزشکاران کشور، واکسیناسیون مربیان ورزشی را نیز در اولویت قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر محسنی درخصوص وضعیت مربیان ورزشی باشگاه ها در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: مربیان ورزشی یکی از دسته مشاغلی است که در ایام کرونا آسیب بسیار زیادی را متحمل شدند.

وی با اینکه مربیان ورزش نقش شادابی و نشاط و تزریق تندرستی را برای جامعه دارند، افزود: مربیان ورزشی با تحصیلات مرتبط در رشته های ورزشی، در سطوح بالا اجتماع قرار دارند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به ساخت 1300 کلیپ ورزشی تحت عنوان “ورزش در خانه” توسط مربیان در ایام کرونا گفت: برپایی لیگ های ورزشی از جمله این برنامه ها طی چندین ماه گذشته بوده است.

وی در خصوص استفاده مربیان ورزشی از بیمه بیکاری در ایام کرونا اذعان کرد: بخشی از مربیان تحت بیمه بیکاری توسط پیمانکاران بخش خصوصی قرار گرفتند.

برخی دیگر از مربیان نیز با حضور در 10 درصد باقی مانده فعالیت های مجموعه های ورزشی، فعالیت خود را در مجموعه ها ادامه دادند و از بیمه بیکاری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سازمان ورزش شهرداری برای واکسیناسیون مربیان ورزشی

درخواست سازمان ورزش شهرداری برای واکسیناسیون مربیان ورزشی