مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-14سياسي

برگزاری جشن بازگشت شرکت هفت تپه به بیت المال از سوی دانشجویان انقلابی


جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه های تهران با حضور در مقابل کارخانه نیشکر هفت تپه، جشن بازگشت این شرکت به بیت المال را برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه های  تهران با حضور در مقابل کارخانه نیشکر هفت تپه، جشن بازگشت این شرکت به بیت المال را برگزار کردند.

در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و با عنوان  جشن آزادسازی هفت تپه از دست اسدبیگی برگزار شد، نمایندگانی از بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر و جنبش عدالتخو دانشجویی به بیان مطالبی درباره واگذاری های مسئله دار برخی صنایع پرداختند.

دانشجویان بسیجی در این مراسم که به همراه کارگران شرکت هفت تپه برگزار شد، با در دست داشتن پلاکاردهایی بر پیگیری مستمر مسائل و مشکلات شرکت های دیگر که در مسئله واگذاری های مسئله دار دچار آسیب شده اند، تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ستگاه قضایی در دوره تحول با دستور ویژه آیت الله رییسی با قاطعیت به بحث برخی کژکارکردها در اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری های بی ضابطه و شائبه دار ورود کرده و در این زمینه احکامی صادر و اقداماتی صورت گرفته است.

پس از ابطال واگذاری های شائبه دار و فسادآمیز بنگاه ها و واحدهای تولیدی نظیر هپکو ، ایران ترانسفو ، ماشین سازی تبریز ، شرکت تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن بازگشت شرکت هفت تپه به بیت المال از سوی دانشجویان انقلابی

برگزاری جشن بازگشت شرکت هفت تپه به بیت المال از سوی دانشجویان انقلابی