مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-14اقتصادي

افزایش قیمت حمل کرایه آرد و نانوایانی که معترضند


رییس هیأت مدیره انجمن های صنفی، شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالای زنجان گفت: مناقصه حمل آردباید به صورت قانونی و در شرایط یکسان برگزار شود و هرشرکتی قیمت پایین تر داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، یکی از موضوعاتی که از چندی پیش نانوایان زنجانی با آن درگیر هستند، موضوع افزایش کرایه حمل آرد در استان است.

طبق آخرین تعرفه های اعلامی کرایه حمل آرد در استان نسبت به سال قبل دو برابر شده است و قیمت حمل هر کیسه آرد از 2 تا 3 هزار تومان به 5 هزار تومان رسیده است که به گفته نانوایان همین امر موجب ضرر و زیان آنها شده است.

شرکتی که مسؤولیت توزیع آرد بین نانوایی های سنتی دولتی پز را بر عهده دارد از حدود یک ماه پیش اعلام کرده بود به دلیل افزایش هزینه های حمل ونقل نظیر روغن، لاستیک و مزد کارگر، نمی تواند کیسه های آرد را با قیمت های قبل به نانوایایی ها حمل کند و قیمت ها را افزایش داده است، در حالی که قیمت نان افزایش نیافته است.

رییس اتحادیه نانوایان زنجان نیز با اشاره به افزایش نرخ کرایه حمل آرد در داخل و خارج شهر به میزان چند صد درصدی بیان کرد: این در حالی است که طی 6 سال گذشته قیمت نان افزایشی نداشته است.

کمال الماسی با اشاره به اینکه پس از سال 93 قیمت بسیاری از اقلام، هزینه کارگر و حامل های انرژی افزایش یافته است، تصریح کرد: هزینه هایی که گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت حمل کرایه آرد و نانوایانی که معترضند

افزایش قیمت حمل کرایه آرد و نانوایانی که معترضند