مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-14ورزشي

هفته شیراز فرصت معرفی بهتر شهر راز است


رییس شورای شهر شیراز با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت های هفته شیراز برای معرفی دقیقتر این شهر، گفت: از مشکلاتی که امروز مدیریت کلان و خرد با آن دست و پنجه نرم می کند، - ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت های هفته شیراز برای معرفی دقیقتر این شهر، گفت: از مشکلاتی که امروز مدیریت کلان و خرد با آن دست و پنجه نرم می کند، موفق نبودن در جلب مشارکت نخبگان و مردم است.

سید عبدالرزاق موسوی شامگاه پنج شنبه 23 اردیبهشت در آیین اختتامه ویژه برنامه های هفته شیراز، خاطرنشان کرد: هفته شیراز فرصتی بود که بخشی از نخبگان حوزه فرهنگ و هنر در ارایه برنامه ها سهیم باشند و این دستاورد نیکو را می توان در دیگر زمینه ها نیز دنبال کرد.

همگان باید تلاش کنند تا با بهره گیری از ظرفیت موجود شیراز را به دیگر مردم به خوبی معرفی کنند.

او با اشاره به اینکه برنامه های هفته شیراز برای معرفی این کلان شهر فرهنگی موفق بوده است، افزود: امید است در ادوار آینده، این هفته با همکاری همه سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی برای شناساندن ظرفیت های شیراز گام بردارد.

موسوی ضمن قدردانی از تلاش های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، گفت: این مجموعه به شایستگی با همکاری بخش های مدنی حوزه فرهنگ و هنر این هفته را برگزار کردند و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته شیراز فرصت معرفی بهتر شهر راز است

هفته شیراز فرصت معرفی بهتر شهر راز است