مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-14اجتماعي

برگزاری آزمون های پایه دوازدهم در 240 حوزه امتحانی گیلان


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از آمادگی استان برای برگزاری امتحانات دانش آموزان خبرداد و گفت: آزمون های پایه دوازدهم در 240 حوزه امتحانی برگزار می شود، - ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از آمادگی استان برای برگزاری امتحانات دانش آموزان خبرداد و گفت: آزمون های پایه دوازدهم در 240 حوزه امتحانی برگزار می شود، برای آزمون پایه نهم هم طراحی سوالات در مناطق صورت می گیرد و با توجه به تعدد کلاس ها در مدارس، امتحانات این پایه با رعایت کامل ضوابط بهداشتی صورت می گیرد.

محمد رحمتی در جمع خبرنگاران در خصوص آمادگی برای برگزاری امتحانات دانش آموزان اظهار کرد: همه دستورالعمل های بهداشتی در حوزه های امتحانی رعایت خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برگزاری آزمون های پایه دوازدهم در 240 حوزه امتحانی، افزود: اگر چه امسال حدود 1000 دانش آموز کمتر نسبت به پارسال در امتحانات نهایی حضور دارند، اما دو حوزه امتحانی به تعداد حوزه های نهایی افزوده شده است.

رحمتی با اشاره به افزایش فاصله دانش آموزان در حوزه های امتحانی از یک و نیم متر به دو متر خاطرنشان کرد: دانش آموزان در بدو ورود به حوزه ها، تب سنجی می شوند و یک مراقب بهداشت هم به عنوان ناظر بر اجرای نکات بهداشتی آزمون ها نظارت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون های پایه دوازدهم در 240 حوزه امتحانی گیلان

برگزاری آزمون های پایه دوازدهم در 240 حوزه امتحانی گیلان