مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-14پزشكي

برای رسیدن به خوشبختی چه کنیم؟


یک روانشناس می گوید خوش بینی و مثبت اندیشی از جمله آیتم های فردی است که می تواند تاثیرات مثبت متعددی در زندگی و بهداشت روان فرد داشته باشد.

- ایسنا/بوشهر یک روانشناس می گوید خوش بینی و مثبت اندیشی از جمله آیتم های فردی است که می تواند تاثیرات مثبت متعددی در زندگی و بهداشت روان فرد داشته باشد.

عبدالصالح خزایی با بیان اینکه خوش بینی نگرشی مثبت به جهان پیرامون است، به ایسنا گفت: فرد خوش بین با چنین نگرشی در تلاش است که دنیا را به صورت زیبا و مطلوب تر پندارد و همچنین بخش ها و وجوه مثبت قضایای زندگی را مشاهده و امید به آن داشته باشد که جهان به سمت و سوی خوبی و خیر در جریان است.

وی خاطرنشان کرد: خوش بینی و مثبت اندیشی یک عقیده است مبنی بر اینکه اعمال خوب اتفاق خواهد افتاد و اتفاقات بد، فقط حوادث گذرایی هستند که باعث عقب نشینی و کندی اعمال خواهند شد ولی دیر یا زود قابل حل خواهند بود.

دکترای روانشناسی اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر توضیح داد: خوش بین ها سعی می کنند به دنبال نتیجه مثبت در شکست ها، ناکامی ها و حوادث ناگوار باشند.

این موارد را شاید ما در اطرافمان دیده باشیم که کسانی به بیماری های صعب العلاج مانند سرطان مبتلا بودند اما با نگرش مثبت و امیدواری به آینده با این بیماری دست و پنجه نرم کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رسیدن به خوشبختی چه کنیم؟

برای رسیدن به خوشبختی چه کنیم؟