مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-14اقتصادي

ارائه خدمات رایگان در کمپین حمایت از زوج های نابارور


مرکز درمان ناباروری ابن سینای جهادانشگاهی به مناسبت روز ملی جمعیت، از 25 تا 30 اردیبهشت کمپین «جمعیت، خانواده و فرزندآوری؛ حمایت از زوج های نابارور» را برگزار می کند.

- مرکز درمان ناباروری ابن سینای جهادانشگاهی به مناسبت روز ملی جمعیت، از 25 تا 30 اردیبهشت کمپین جمعیت، خانواده و فرزندآوری؛ حمایت از زوج های نابارور را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به کاهش چشمگیر نرخ رشد جمعیت در سال های اخیر و ابلاغ سیاست های ترویج فرزندآوری از سوی مقام معظم رهبری، روز 30 اردیبهشت روز ملی جمعیت نام گرفته است.

به همین مناسبت، مرکز درمان ناباروری ابن سینا در سال های اخیر هر ساله 25 تا 30 اردیبهشت کمپینی در حمایت از زوج های نابارور برگزار می کند.

طبق آخرین آمارها، حدود 20 درصد از زوج های کشور با مشکل ناباروری مواجه اند و این بدان معناست که از هر پنج زوج، یک زوج تمایل به فرزندآوری دارند، اما نیاز به حمایت برای درمان دارند.

زوج های نابارور از یک سو با فشارهای روانی، عاطفی، خانوادگی و اجتماعی ناباروری دست به گریبانند و از دیگر سو، هزینه های درمان مانعی جدی برای آنهاست.

هدف مرکز درمان ناباروری ابن سینا از برگزاری این کمپین توجه دادن سیاست گذاران و مسئولان به این سرمایه بالقوه جمعیتی و جلب حمایت های مالی برای مراکز درمان ناباروری و برقراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان در کمپین حمایت از زوج های نابارور

ارائه خدمات رایگان در کمپین حمایت از زوج های نابارور