مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-14سياسي

آیت الله محمد باقر حکیم؛ فقیهی مجتهد و سیاستمداری مبارز


آیت الله محمد باقر حکیم از نظر خانوادگی و وجودی استعداد فوق العاده ای داشت، یک فقیه مجتهد و بزرگ، سیاست مدار و مبارز بود.

- حجت الاسلام والمسلمین اختری گفت: آیت الله محمد باقر حکیم از نظر خانوادگی و وجودی استعداد فوق العاده ای داشت، یک فقیه مجتهد و بزرگ، سیاست مدار و مبارز بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در برنامه ضیافت شبکه قرآن و معارف سیما، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) به بررسی ابعاد شخصیتی و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهید آیت الله سید محمد باقر حکیم پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین اختری با اشاره به شهادت آیت الله سید محمد باقر حکیم، بیان کرد: خداوند برای علمای شهید جایگاه بالایی در نظر گرفته است، همان گونه که فرمودند وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ به این معنی که آن هایی که در راه خدا جهاد و هجرت می کنند و در این راه کشته می شوند، خداوند به آنها روزی بسیار خوبی عنایت می کند.

وی ادامه داد: نکته دیگر در قرآن کریم برای مجاهدان و شهدا در راه خدا این است که خداوند یک درجه برای شهدا و برای علما درجات زیادی قرار داده است، عالمان دین و مجاهدان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله محمد باقر حکیم؛ فقیهی مجتهد و سیاستمداری مبارز

آیت الله محمد باقر حکیم؛ فقیهی مجتهد و سیاستمداری مبارز