مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-14اقتصادي

طرح جامع پایانه مرز رازی تا پایان فعالیت دولت افتتاح می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تا پایان فعالیت دولت طرح جامع پایانه مرز رازی خوی به بهره برداری می رسد.

- با اشاره به وجود 5 پایانه مرزی و سهم 23 درصدی در ترانزیت و جابجایی مسافر توسط پایانه های مرزی استان در کشور، افزود: وجود 5 مرز رسمی با کشورهای همسایه نقش آذربایجان غربی به عنوان یکی استان های مهم در زمینه مبادلات مرزی را دوچندان می کند.

وی با اشاره به ساخت طرح جامع پایانه مرز رازی به عنوان یکی از مهمترین مرزهای زمینی کشور در مبادلات مرزی، عنوان کرد: تاکنون 65 میلیارد تومان به پیمانکار طرح جامع ساخت پایانه مرزی رازی پرداخت و 70 میلیارد تومان نیز هزینه شده و نزدیک به 30 تا 40 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه پایانه مرزی رازی لازم است.

شکری با بیان اینکه تاکنون 230 میلیارد تومان برای طرح های عمرانی در 5 مرز رسمی استان هزینه شده است، افزود: استان آذربایجان عربی با وجود پنج مرز رسمی از پتانسیل بالایی در تبادل و حمل و نقل کالا و مسافر با کشورهای همسایه برخوردار بوده که این امر اهمیت نگهداری از راه های استان را دوچندان کرده است.

مدیرکل راهداری و جمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: همچنین حدود 340 میلیارد تومان اعتبار استانی برای نگهداری از راه های استان اختصاص یافته است که 60 درصد آن تخصیص پیدا کرد و امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع پایانه مرز رازی تا پایان فعالیت دولت افتتاح می شود

طرح جامع پایانه مرز رازی تا پایان فعالیت دولت افتتاح می شود