مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-13اقتصادي

فراخوان صندوق نوآوری برای حل یک نیاز تحقیقاتی


فراخوان حل نیاز تحقیقاتی در زمینه «توسعه مواد با هدایت الکتریکی در منسوجات» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش بنیان منتشر شد.

- فراخوان حل نیاز تحقیقاتی در زمینه توسعه مواد با هدایت الکتریکی در منسوجات با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش بنیان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه های پژوهشی و فناور توانمند برای ارائه راه حل مذکور باید تا اول خرداد ماه سال جاری پروپوزال خود را از طریق سایت صندوق نوآوری ثبت کنند.

صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تقویت توان توسعه فناوری شرکت های دانش بنیان با رویکرد نوآوری باز و همکاری فناورانه، خدمت جدیدی را طراحی کرده است که از این طریق نیازهای تحقیقاتی و فناورانه شرکت های دانش بنیان و پس از آن گروه های پژوهشی و فناور توانمند برای اجرای طرح های تحقیقاتی و توسعه فناوری های مورد نیاز این شرکت ها را شناسایی می کند.

در صورت توافق پروپوزال دهنده منتخب (مجری تحقیق) و شرکت دانش بنیان (متقاضی تحقیق) قرارداد سه جانبه ای بین صندوق نوآوری و شکوفایی ، متقاضی و مجری منعقد خواهد شد که صندوق نوآوری در قالب این قرارداد تا 70 درصد از هزینه اجرای تحقیقات را به شکل بلاعوض به متقاضی پرداخت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان صندوق نوآوری برای حل یک نیاز تحقیقاتی

فراخوان صندوق نوآوری برای حل یک نیاز تحقیقاتی