مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 00:552021-05-13اجتماعي

آزمون حضوری 29 هزار دانش آموز اردبیلی در ایام کرونایی


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل شرایط کرونایی، اکثر امتحانات دانش آموزان غیرحضوری خواهد بود و تنها امتحان 29 هزار دانش آموز اردبیلی حضوری برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل شرایط کرونایی، اکثر امتحانات دانش آموزان غیرحضوری خواهد بود و تنها امتحان 29 هزار دانش آموز اردبیلی حضوری برگزار می شود.

احمد ناصری در جریان بازدید از روند آماده سازی مدارس برای برگزاری آزمون حضوری پایه نهم و دوازدهم در اردبیل اظهار کرد: با تصمیم ستاد کرونا برگزاری آزمون غیرحضوری در مقاطع مختلف از هفته آینده و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با همکاری معلمان و اولیای دانش آموزان امتحاناتی شایسته را در ارتقا آمادگی دانش آموزان شاهد خواهیم بود و امیدواریم دانش آموزان بدون استرس و با آرامش و رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی در آزمون ها حضور پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به شرکت حضوری 29 هزار دانش آموز استان در آزمون پایه نهم و دوازدهم اشاره کرد و گفت: امتحانات پایه نهم و دوازدهم از اواسط هفته آینده شروع خواهد شد و تا 24 خردادماه ادامه خواهد داشت.

ناصری افزود: در پایه نهم تحصیلی تعداد 17 هزار نفر از دانش آموزان استان در 10 جلسه آزمون شرکت خواهند کرد که فاصله 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون حضوری 29 هزار دانش آموز اردبیلی در ایام کرونایی

آزمون حضوری 29 هزار دانش آموز اردبیلی در ایام کرونایی