مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-13بين الملل

ادعای بایدن: اسراییل به حملات راکتی واکنش مفرط نشان نداده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جو بایدن رییس جمهور آمریکا بار دیگر بر جانب داری از رژیم صهیونیستی در خصوص تحولات فلسطین تأکید کرد.

به نوشته نشریه بلومبرگ ، - رییس جمهور آمریکا مدعی شد رژیم صهیونیستی در برابر حملات راکتی فلسطینی ها واکنش مفرط نشان نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جو بایدن رییس جمهور آمریکا بار دیگر بر جانب داری از رژیم صهیونیستی در خصوص تحولات فلسطین تأکید کرد.

به نوشته نشریه بلومبرگ ، بایدن ضمن اشاره به اینکه می خواهد کاهش حملات راکتی در فلسطین اشغالی را شاهد باشد گفت احتمالاً گفت وگوهای بیشتری با رهبران منطقه خواهد داشت.

رییس جمهور آمریکا بار دیگر در دفاع از جنایات رژیم صهیونیستی مدعی شد: یکی از چیزهایی که تاکنون شاهد بوده ام این است که واکنش مفرطی اتفاق نیفتاده است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه تاکنون شمار شهدای حمله رژیم اسراییل به نوار غزه تاکنون (پنج شنبه) به 83 نفر رسیده که در میان آنها 17کودک و هفت زن وجود دارند.

همچنین 487 غیر نظامی دیگر در پی این حملات مجروح شده اند که از این میان 115 نفرشان کودک و 50 تن نیز زن هستند.

اِلی کوهن وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز (پنج شنبه) از رد تمامی پیشنهادهای آتش بس که از سوی طرف های بین المللی و منطقه ای ارائه شده بود، خبر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای بایدن: اسراییل به حملات راکتی واکنش مفرط نشان نداده است

ادعای بایدن: اسراییل به حملات راکتی واکنش مفرط نشان نداده است