مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 18:202021-05-13بين الملل

تأکید پکن بر لزوم رسیدگی شورای امنیت به وضعیت فلسطین اشغالی


سخنگوی وزارت امور خارجه چین ضمن ابراز نگرانی درباره افزایش تنش در فلسطین اشغالی گفت، کشورش به تلاش برای برگزاری نشست شورای امنیت در این زمینه ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه چین اعلام کرد به تلاش برای مطرح شدن افزایش تنش های فلسطین اشغالی در شورای امنیت سازمان ملل ادامه خواهد داد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه ، نمایندگی چین در سازمان ملل پنجشنبه شب اعلام کرد، به خاطر عدم تفاهم کشورهای عضو، شورای امنیت روز جمعه جلسه اضطراری برای رسیدگی به افزایش تنش ها در فلسطین اشغالی نخواهد داشت.

این در حالی است که اِلی کوهن وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی نیز امروز (پنج شنبه)  از رد تمامی پیشنهادهای آتش بس که از سوی طرف های بین المللی و منطقه ای ارائه شده بود، خبر داد و گفت که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز گذشته (چهارشنبه) تشکیل جلسه داده و تصمیم گرفته است که تمامی پیشنهادهای آتش بس را رد کند.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه طی سخنرانی در کاخ سفید، گفت در تماس تلفنی که با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم کودک کش اسراییل داشته، بر حق تل آویو برای دفاع از خود تأکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید پکن بر لزوم رسیدگی شورای امنیت به وضعیت فلسطین اشغالی

تأکید پکن بر لزوم رسیدگی شورای امنیت به وضعیت فلسطین اشغالی