موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 16:102021-05-13اقتصادي

طرح شناسایی ماینر های غیرمجاز در بوشهر


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در راستای تأمین برق پایدار مشترکان برق، طرح شناسایی ماینر های غیرمجاز در این استان با جدیت ادامه دارد و در صورت مشاهده با عاملان آن برخورد قانونی صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از بوشهر، غلامرضا حشمتی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح شناسایی ماینر های غیرمجاز در استان بوشهر از سال گذشته در استان آغاز شده و به فراخور اهمیت طرح همچنان با جدیت در استان ادامه می یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در راستای ساماندهی انشعاب‎های غیرمجاز برق در استان طرح شناسایی انشعاب های غیرمجاز نیز شناسایی شده چراکه این انشعاب ها به دلیل خارج بودن از شبکه رسمی توزیع تأمین برق پایدار را با اختلال مواجه می کند.

وی افزود: در کنار این دو طرح تقویت صنعت برق استان در مدیریت مصرف نیز همواره باید به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار هم استانی ها قرار گیرد چراکه عبور موفق از پیک بار به ویژه در فصل تابستان تنها با مصرف بهینه محقق می شود.

این مقام مسؤول عنوان کرد: مدیریت مصرف به معنی محرومیت از دستگاه های برقی موردنیاز نبوده بلکه به معنی استفاده همراه با مدیریت این دستگاه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شناسایی ماینر های غیرمجاز در بوشهر

طرح شناسایی ماینر های غیرمجاز در بوشهر