مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 16:102021-05-13سياسي

برنامه های «قاضی زاده هاشمی» در انتخابات ریاست جمهوری تشریح شد


داوطلب انتخابات ریاست جمهوری برنامه های خود را در نامه ای خطاب به مردم تشریح و اعلام کرد: برای اصلاح سازکارهای اقتصادی 213 ابر پروژه دارای اولویت تعریف کرده ایم.

- ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای خطاب به مردم برنامه های خود در انتخابات را تشریح کرد.

وی در این نامه با بیان اینکه ما با شناخت دلایل ناکارآمدی مدل حکمرانی کشور، به نظریه جدیدی برای در اداره امور کشور و ساخت ایرانی مقتدر و سربلند رسیدیم، نوشت: معتقدیم حل اساسی مسائل کشور به صورت پایدار و حرکت در مسیر رشد مردم، نیازمند تحولی عظیم در مدل حکمرانی است.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در این راه باهیچ کس و هیچ نهادی تعارف نداریم و با پشتوانه مردمی به جراحی این مدل خسته و دست و پاه گیر خواهیم پرداخت.

مگر میشود از حل پیش پا افتاده ترین مسائل مثل تنظیم بازار مرغ عاجز بود و آنگاه ادعای تمدن سازی و حضور جهانی داشت! قاضی زاده هاشمی اعلام کرد: برای اصلاح سازکارهای اقتصادی 213 ابر پروژه دارای اولویت تعریف شده، که با اجرای آنها بیش از 80 درصد مسائل اقتصاد ایران حل می شوند و به عنوان نمونه طی 4 سال نرخ تورم به زیر 5% خواهد رسید.

متن کامل نامه او بدین شرح است: باسمه تعالی سخنی با ملت بزرگ ایران بسم الله الرحمن الرحیم فَبَشِّرْ عِبَادِ الّ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های «قاضی زاده هاشمی» در انتخابات ریاست جمهوری تشریح شد

برنامه های «قاضی زاده هاشمی» در انتخابات ریاست جمهوری تشریح شد