مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-05-13اقتصادي

آغاز به کار مجدد جمعه بازار تمبر و فیلاتلیک


رییس موزه ارتباطات از آغاز به کار مجدد جمعه بازار تمبر و فیلاتلیک ایران و انتقال آن به حیاط مرکزی موزه ارتباطات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسن عمیدی با اعلام این خبر گفت: از دوم آبان ماه سال گذشته و همزمان با بازگشایی در قدیمی موزه ارتباطات پس از 37 سال، جمعه بازار تمبر و فلاتلیک کشور در بال شرقی این موزه راه اندازی شد.

رییس موزه ارتباطات افزود: با توجه به تعطیلی موزه و جمعه بازار به دلیل شیوع ویروس کرونا این بازار مجددا فردا در حیاط مرکزی موزه ارتباطات آغاز به کار کرده و پذیرای علاقه مندان است.

عمیدی با اشاره به اینکه خرید و فروش تمبر و اسناد ملی پست به عنوان اسناد تاریخی و فرهنگی در سال های گذشته در روزهای جمعه در خیابان امام خمینی (ره) تهران و در نزدیکی موزه ملی پست به صورت دست فروشی انجام می شد، گفت: به منظور ساماندهی این گروه و رفاه حال آنها محلی را در داخل ساختمان طراحی کردیم که در اختیار انجمن تمبر ایران قرار بگیرد که بتوانند روزهای جمعه مبادلات را در فضای بهتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه رویداد جمعه بازار تمبر، هم به میراث فرهنگی کمک کرده و هم فرهنگ غنی پست را احیا می کند از شهرداری منطقه 12 بابت همکاری با شرکت ملی پست وموزه ارتباطات در راستای راه اندازی جمعه بازار تمبر تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مجدد جمعه بازار تمبر و فیلاتلیک

آغاز به کار مجدد جمعه بازار تمبر و فیلاتلیک