مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-05-13ورزشي

کسب عنوان سومی سن ایچ در لیگ فوتسال


با پایان لیگ برتر فوتسال تیم سن ایچ ساوه در جایگاه سوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، بابرگزاری رقابت های هفته پایانی لیگ برتر فوتسال کشور، تیم سن ایچ ساوه در جایگاه سوم قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه هفته دهم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 16 امروز برگزار شد که در یکی از این دیدارها دو تیم فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه در شهر مشهد به مصاف هم رفتند.

  در این دیدار که ساوجی ها در اکثر دقایق پیشتاز بودند 7 گل وارد دروازه هر دو تیم شد که سهم سن ایچ 3 و سهم فرش آرا 4 گل بود تا این دیدار در پایان به سود مشهدی ها به پایان برسد.

در این دیدار جذاب کریمی، علی مروتی و علیرضا جوان برای سن ایچ و حامد عبداللهی و سینا اسدی یک بار و مجید خزایی دو بار موفق به گلزنی برای فرش آرای مشهد شدند.

در پایان ده هفته فینال لیگ برتر و در حالی که سن ایچ ساوه، مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان شانس قهرمانی داشتند و برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کردند در نهایت  تیم مس با برتری مقابل کراپ الوند برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شد.

در پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم مس سونگون از ده دیدار مرحله فینال با 22 امتیاز و قرارگرفتن در رده اول بعنوان قهرمان، گیتی پسند اصفهان با 20 امتیاز و قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب عنوان سومی سن ایچ در لیگ فوتسال

کسب عنوان سومی سن ایچ در لیگ فوتسال