مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-13بين الملل

آیلت شاکد: پلیس کنترل برخی شهر ها را از دست داده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیلت شاکد نماینده راست گرای پارلمان و وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر خود نوشت که پلیس این رژیم در شهر هایی که صحنه درگیری فلسطینی ها و صهیونیست هاست، - وزیر سابق دادگستری رژِیم صهیونیستی اذعان کرد که پلیس این رژیم توانایی کنترل برخی شهر ها را ندارد و نیرو های ارتش باید وارد عمل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیلت شاکد نماینده راست گرای پارلمان و وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی در صفحه توییتر خود نوشت که پلیس این رژیم در شهر هایی که صحنه درگیری فلسطینی ها و صهیونیست هاست، به نوعی تسلیم شده و کاری نمی تواند بکند.

او با اشاره به ضرب و شتم شدید یک راننده فلسطینی در شهر بت یام از سوی صهیونیست ها، نوشت که پلیس در شهر های این چنینی کنترل را از دست داده و لازم است تا یگان های ارتش وارد شهر ها شوند.

شهر های سرزمین اشغالی از جمله اللد ، الخلیل ، تل آویو حیفا و بت یام و چند شهر و شهرک دیگر در روز های گذشته همزمان با آغاز جنگ غزه، شاهد درگیری ساکنان فلسطینی و صهیونیست ها بود، به گونه ای که در شهر اللُّد، شهردار این شهر از نخست وزیر این رژیم خواست تا ارتش را روانه شهر کند و کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز به درخواست وی پاسخ مثبت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیلت شاکد: پلیس کنترل برخی شهر ها را از دست داده

آیلت شاکد: پلیس کنترل برخی شهر ها را از دست داده