مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-13بين الملل

وزرای خارجه آمریکا و روسیه درباره ایران گفت وگو کردند


وزرای خارجه روسیه و آمریکا طی یک تماس تلفنی درباره ایران گفت وگو کرده و توافق کردند که 31 اردیبهشت ماه در پایتخت ایسلند دیدار داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که سرگیی لاوروف و آنتونی بلینکن وزرای خارجه روسیه و آمریکا طی یک تماس تلفنی در خصوص ایران با یکدیگر گفت وگو کردند و توافق کردند که روز 20 می (30 اردیبهشت ماه) در حاشیه نشست شورای قطب شمال در ریکیاویک پایتخت ایسلند در دیدار با یکدیگر به بحث های خود در خصوص طیفی از موضوعات ادامه دهند.

به نوشته پایگاه خبری الشرق الاوسط ، وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود گزارش کرده است، لاوروف و بلینکن طی یک تماس تلفنی در خصوص طیفی از موضوعات بین المللی و دوجانبه گفت وگو کرده و موافقت کردند تا در حاشیه نشست شورای قطب شمال با یکدیگر دیدار کنند.

طبق این گزارش، از جمله موضوعاتی که در گفت وگوی لاوروف و بلینکن مطرح شده است می توان به مسئله کره شمالی، ایران و ثبات راهبردی و همچنین همکاری در چارچوب شورای قطب شمال گفت وگو کردند.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود به طور مفصل درباره جزییات گفت وگوی وزرای خارجه روسیه و آمریکا درباره موضوع ایران اشاره ای نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای خارجه آمریکا و روسیه درباره ایران گفت وگو کردند

وزرای خارجه آمریکا و روسیه درباره ایران گفت وگو کردند