مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-13سياسي

مشورت محسن هاشمی با جهانگیری درباره کاندیداتوری در انتخابات 1400


هاشمی هم یکی از این 5 نفر است که وضعیت شان باید بررسی شود و احتمالاً روز شنبه به جمع بندی می رسند و مشورت هایی با جهانگیری و برخی اصلاح طلبان داشته و تا روز شنبه نظرشان را اعلام می کنند.

- فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای محسن هاشمی روز شنبه به جمع بندی می رسند و مشورت هایی با جهانگیری و برخی اصلاح طلبان داشته و تا روز شنبه نظرشان را اعلام می کنند.

فواد صادقی فعال سیاسی اصلاح طلب و از نزدیکان به محسن هاشمی، درباره حضور وی در عرصه انتخابات، با حضور در اتاق سیاست در ایران در کلاب هاوس گفت: درباره وضعیت اصلاح طلبان مشکل عمومی وجود دارد و در سازوکار جبهه اصلاحات تغییراتی صورت گرفت که کار را مشکل می کند.

وی افزود: در ابتدا مقرر بود هر فردی که 10 شخصیت حقیقی یا حقوقی وی را پیشنهاد دادند، کاندیدای بالقوه باشد و در رای گیری اگر یک سوم آرا را به دست می آورد به عنوان کاندیدای مقدماتی در نظر گرفته می شد.

پس از رای گیری فقط 7 کاندیدای جبهه از 14 نفر آرایشان بالای یک سوم بود و پیشنهاد شد هر 14 نفر برنامه ارائه دهند و در زمان رای گیری، رای گیری به تعویق افتاد.

صادقی با بیان اینکه الان مشکلی که وجود دارد این است که رای گیری بعد از ثبت نام و قبل تایید صلاحیت ها باشد و در وسط مرحله ثبت نام وضعیت شان مشخص می شود، اظهار داشت: غیر از آقای تاجزاده که امیدی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشورت محسن هاشمی با جهانگیری درباره کاندیداتوری در انتخابات 1400

مشورت محسن هاشمی با جهانگیری درباره کاندیداتوری در انتخابات 1400