مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-13ورزشي

درب تیم ملی جوانان برای ورود نفرات جدید بسکتبالیست بسته نیست


سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان 2024 گفت: درب تیم ملی جوانان برای ورود نفرات جدید بسکتبالیست بسته نیست و برگزاری اردوی ادواری برای آماده سازی رقابت های 2024 دستور کار قرار دارد.

- بهرام رمضان در حاشیه تمرینات تیم ملی بسکتبال جوانان 2024 در مجموعه ورزشی کاله مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، اظهار کرد: برای انتخاب تیم ملی 2024 سال گذشته به تمام استان های کشور سفر داشتیم و به همراه کادر فنی از 680 بازیکن تست گرفتیم و تعداد 148 نفر از این جمع استخراج شدند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله بعد مجدد در استان ها دست به آنالیز زدیم و در پایان تعداد به 48 بسکتبالیست رسید، افزود: اردوهای ادواری با تعداد 12 نفر برگزار می شود تا به آمادگی کامل برسیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان 2024 با اعلام اینکه درب تیم ملی برای ورود نفرات دیگر بسته نیست بلکه هر 6 ماه یک بار تست داریم و دست به ارزیابی می زنیم، ادامه داد: ملی پوشان در شرایط سنی هستند که از لحاظ فنی و مهارتی در حال تغییر هستند و تا پایان سال 2023 ارزیابی ها به صورت مستمر انجام می شود تا تیم خوب و شایسته نام ایران اسلامی داشته باشیم.

این مربی با اشاره به آماده سازی ملی پوشان در سال 2024 برای بازی های آسیایی، تصریح کرد: برای بازی های جهانی سه تیم به المپیک جهانی جوانان اعزام می شوند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب تیم ملی جوانان برای ورود نفرات جدید بسکتبالیست بسته نیست

درب تیم ملی جوانان برای ورود نفرات جدید بسکتبالیست بسته نیست