مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-13ورزشي

ارومیه میزبان بازیکنی از خراسان شمالی/به فکر مدال المپیک هستیم


بازیکن عضو تیم ملی والیبال خراسان شمالی با اشاره به آخرین وضعیت خود در لیگ والیبال گفت: برای سال 1400 با تیم شهرداری ارومیه به توافق رسیده ام و قرارداد خود را امضا کرده ام.

- علی اصغر مجرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آخرین وضعیت خود در لیگ والیبال اظهار کرد: با تیم شهرداری  ارومیه قرارداد بسته ام و حضورم در مسابقات با معیت این تیم خواهد بود.

وی گفت: پس از ابتلا به کرونا، هم اکنون در وضعیت بهتری قرار دارم و بدون مصدومیت در حال تمرین با سرمربی جدید تیم ملی هستیم.

بازیکن تیم ملی والیبال، رضایت خود از مربی جدید تیم ملی را اعلام و گفت: مربی جدید تیم ملی، فردی دقیق و منظمی است که بسیاری از نکات آموزشی والیبال را در کنار وی آموزش دیده ایم.

وی ادامه داد: تلاش می شود تا بهترین تمرینات را داشته و نتیجه خوبی برای رقابت های آینده همچون جام ملت ها و به خصوص مسابقات المپیک را از آن خود کنیم.

گفتنی است  این جوان ورزشکار استان که اهل خطه مانه وسملقان خراسان شمالی است، حضور درخشانی در مسابقات والیبال داشته که از جمله حضورهای اخیر وی می توان، به بهترین مدافع لیگ برتر 1396، قهرمانی لیگ برتر 1397 شهرداری ورامین، بهترین مدافع لیگ برتر 1397، حضور در لیگ ملت های والیبال 2018، حضور در فینال لیگ جهانی و صعود به المپیک توکیو  اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارومیه میزبان بازیکنی از خراسان شمالی/به فکر مدال المپیک هستیم

ارومیه میزبان بازیکنی از خراسان شمالی/به فکر مدال المپیک هستیم