مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-13سياسي

وحدت و انسجام شورای ائتلاف خرم آباد برای حمایت از کاندیدای اصلح انقلابی


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم آباد، ضمن تاکید مجدد بر دعوت از آیت الله رییسی جهت ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، تحقق این مهم را پایه گذار دولت جوان و حزب الهی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، نادر بازگیر ظهر امروز ضمن تبریک عید سعیدفطر، با اشاره به برگزاری انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان خرم آباد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روز گذشته با حضور هیات موسس انتخابات شورای ائتلاف خرم آباد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات، بیش از 8 هزار نفر از لرستان در سامانه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی ثبت نام کردند که از این تعداد هزار و 800 نفر از مرکز استان هستند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم آباد به رقابت 132 کاندیدا برای ورود به این مجموعه اشاره و تصریح کرد: در نهایت و پس از رای گیری روز گذشته، 21 نفر با کسب بیشترین آرا به عضویت شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم آباد افزوده شدند.

بازگیر بیان داشت: از مجموع 21 نفر منتخب، از رده سنی بزرگسالان 8 نفر، رده سنی جوانان 9 نفر و از جامعه بانوان نیز 4 نفر به مجموعه شورای ائتلاف خرم آباد راه پیدا کردند.

وی، ضمن تاکید مجدد بر دعوت از آیت الله رییسی جهت ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، تحقق این مهم را پایه گذار دولت جوان و حزب ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و انسجام شورای ائتلاف خرم آباد برای حمایت از کاندیدای اصلح انقلابی

وحدت و انسجام شورای ائتلاف خرم آباد برای حمایت از کاندیدای اصلح انقلابی