مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-13دانش

راه اندازی سامانه تأیید الکترونیکی پایان نامه ها و رساله ها در دانشگاه تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی صالحی معاون سامانه های اطلاعاتی مرکز فناوری های دیجیتال دانشگاه تهران گفت: امکان امضا و تأیید الکترونیکی صورت جلسات دفاع از پروپوزال، - سامانه امضا و تأیید الکترونیکی صورت جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله های دانشگاه تهران راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی صالحی معاون سامانه های اطلاعاتی مرکز فناوری های دیجیتال دانشگاه تهران گفت: امکان امضا و تأیید الکترونیکی صورت جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله های دانشگاه تهران در سامانه آموزش فراهم و پس از تأیید معاونت آموزشی در سطح دانشگاه مستقر شد.

معاون سامانه های اطلاعاتی مرکز فناوری های دیجیتال دانشگاه تهران افزود: در این راستا و به منظور ایجاد دسترسی امن، برای تمامی اساتید خارج از دانشگاه تهران که به جلسه دفاع دعوت می شوند و تا کنون شناسه یکتای دانشگاه تهران را دریافت نکرده اند، ابتدا از طریق یک سامانه اختصاصی برای اساتید داور خارجی هویت موقت ایجاد و در ادامه مانند سایر اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران، به ایشان شناسه یکتا اختصاص داده می شود.

وی ادامه داد: در این فرایند بعد از برگزاری جلسه دفاع و ورود درجه / نمره دانشجو توسط نماینده تحصیلات تکمیلی در سامانه آموزش دانشگاه تهران، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه تأیید الکترونیکی پایان نامه ها و رساله ها در دانشگاه تهران

راه اندازی سامانه تأیید الکترونیکی پایان نامه ها و رساله ها در دانشگاه تهران