مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-13سياسي

تبدیل منطقه آزاد اروند به مسیر ترانزیتی قوی با راه آهن شلمچه - بصره


سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اتصال راه آهن شلمچه به بصره و از آنجا به سمت سوریه و مدیترانه قطعا می تواند منطقه آزاد اروند را به یکی از مناطق ترانزیتی قوی برای کل کشور تبدیل کند و در اقتصاد ملی و استانی موثر باشد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اتصال راه آهن شلمچه به بصره و از آنجا به سمت سوریه و مدیترانه قطعا می تواند منطقه آزاد اروند را به یکی از مناطق ترانزیتی قوی برای کل کشور تبدیل کند و در اقتصاد ملی و استانی موثر باشد.

حسین گروسی در حاشیه مراسم افتتاح هشت پروژه اقتصادی منطقه آزاد اروند که امروز (23 اردیبهشت ماه) باحضور ویدئوکنفرانس رییس جمهور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارزش پروژه هایی که امروز در منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید بالغ بر 14 هزار میلیارد تومان است؛ این طرح ها برای 907 نفر اشتغال زایی ایجاد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اشتغال ایجادشده در این هشت طرح صنعتی می تواند به یک بستر بسیار خوبی برای صادرات تبدیل شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند با توجه به همجواری با کشورهای عراق و کویت و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس، توانایی فراهم کردن بستر صادراتی را به خوبی دارا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل منطقه آزاد اروند به مسیر ترانزیتی قوی با راه آهن شلمچه - بصره

تبدیل منطقه آزاد اروند به مسیر ترانزیتی قوی با راه آهن شلمچه - بصره