مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-13سياسي

کمک 20 میلیارد ریالی فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه با مشارکت شرکت های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه و با حمایت خیران این مجموعه، - ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه با مشارکت شرکت های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه و با حمایت خیران این مجموعه، 20 میلیارد ریال کمک کرد تا زمینه آزادی زندانیان محکومان مالی از زندان های استان اصفهان فراهم شود.

هادی نباتی نژاد، اظهار کرد: در چند سال گذشته حمایت از تولید کلیدواژه بیانات مقام معظم رهبری بوده است و شرکت فولاد مبارکه در راستای تحقق منویات رهبری گام های مهمی برداشته است.

وی افزود: شرکت فولادمبارکه مولود انقلاب اسلامی است و در زمینه تولید ورق های فولادی در کشور پیشرو است و 50 درصد از فولاد کشور را تولید می کند.

نباتی نژاد با بیان اینکه 350 هزار نفر به طور غیرمستقیم با تولیدات شرکت فولاد مبارکه به اشتغال مشغول شده اند، تصریح کرد: در سال جهش تولید شرکت فولاد مبارکه به رکوردهای متعددی در حوزه تولید دست یافت و توانست رکوردهای متعددی در بخش های فروش و تولید محصولات جدید به ثبت برساند و در پایان سال نیز با تلاش مدیران و کارکنان شرکت فولاد مبارکه موفق شد به رکورد تولید 7 تن تختال دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 20 میلیارد ریالی فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

کمک 20 میلیارد ریالی فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد