مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-13بين الملل

تجمع دانشجویان و مردم انقلابی اصفهان در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی


دانشجویان و مردم انقلابی اصفهان پس از اقامه نماز عید فطر در محکومیت حملات صهیونیست ها به غزه در تجمعی خودجوش به این حرکت اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز دانشجویان و مردم انقلابی اصفهان پس از اقامه نماز عید فطر در میدان امام(ره) در محکومیت حملات صهیونیست ها به غزه و افغانستان در تجمعی خودجوش به این حوادث اعتراض کردند.

در این تجمع دانشجویان و مردم انقلابی اصفهان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، هیهات منا الذله، نابودی اسراییل بر مردمان یقین شد و آتش زدن پرچم آمریکا و اسراییل خشم خود را نسبت به این اقدام رژیم صهیونسیتی نشان دادند.

در ادامه این تجمع نیز بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان قرائت شد: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ سلام خدا بر پاره تن اسلام، قدس شریف اولین قبله گاه مسلمین جهان.

درود خدا بر  مردم مظلوم و مقاوم فلسطینی.

و سلام و درود بیکران الهی بر رهبران و روان پاک شهیدان مقاومت مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، لکن دشمنان همیشگی امت اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشجویان و مردم انقلابی اصفهان در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی

تجمع دانشجویان و مردم انقلابی اصفهان در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی